Underbara Mexico

Då var man tillbaka till icke vita Sverige. Känns jäkligt konstigt måste jag säga, speciellt när man blivit van vid livet där nere.

Semesterns raggningsreplik:
"Yes I'm single! Yes I'm horny!"

Ska snart lägga upp en massa bilder från semestern så ni ska få veta vad jag har gjort under mina tre veckor i det underbara landet. Bilderna kommer så håll ut ett tag till.

Måste även be om ursäkt för att jag inte uppdaterat bloggen när jag varit borta, men min kära reskompis tillät mig inte att gå till en internetcafé för det tyckte hon var töntigt.

Nu är jag tillbaka i Sverige iaf, så nu behöver ni inte gråta nå mer. Jag har då inte saknat Sverige ett dugg, snarare insett hur mycket jag inte passar in här, speciellt inte i Falun. Nu när jag testat mina vingar i tre veckor så vet jag att skulle kunna flyga ännu längre.

Kommentarer
Postat av: lovisan

välkommen hem kickiristin ! äntligen är du tillbaka i underbara ?! inte. sverige. jobbet kan äntligen återgå till det normala =)=) puss och kram

Postat av: Johanna Au pair i Virginia

Grymt! Jag vill ocksa simma med delfiner :) skitfrant tjejen, kul o lasa din blogg ocksa!!

2008-02-12 @ 03:49:00
URL: http://JohannaOnTour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback