Sötaste...

Nu händer de alldelse för mycket i mitt liv. Nu har jag massa datum framför mig och en massa papper att fylla i, och tusen saker att hinna göra innan den 21 Maj. Börjar känna av att jag ska lämna Sverige snart, känns överallt...

Elise berättade att Max är lite orolig över att jag kommer till dem. Han vet inte vad det innebär med att ha en från ett annat land som bor hos dem. Han har berättat för mig om sitt lamm (Lamby)och skrev i det senaste mejlet:
Lamby doesn't know yet if he likes you but I think he will. I think the first time he sees you he might run off and hide in my blanket. but I'll help him feel more comfortable.

Hur förklarar man för två pojkar vem man är och vad man ska göra hos dem? Får se vad de säger när jag kommer då. För nu är de inte alls långt kvar.

Kommer sakna dagiset jättemycket när jag åker. Kommer sakna alla mina kompisar som är helt underbara. Kommer sakna alla barnen, deras röster och deras sätt att vara helt underbara. Jag önska jag kunde ta med mig alla barnen till USA, men de går ju inte.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till länge, men jag längtar efter att få åka, men samtidigt så kommer jag ha svårt för att släppa alla här, familjen och dem på dagis t.ex. Jag vet att det är något jag måste göra, så jag åker.
Ni kan alltid hitta mig här eller på msn, eller t.o.m på mitt nummer (bara SMS). Jag försvinnner inte helt. Men jag kommer sakna vissa väldigt mycket, och ni vet vilka ni är.

Älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback