Eastham, Cape Cod

Då var man här igen. Hann vara hemma i en vecka, och sen var man tillbaka. Elise kom på i söndags att vi måste åka hit tidigare så i måndagsmorde drog vill till Cape Cod igen. Imorgon kväll, onsdag, får jag äntligen komma hem till Wakefield igen och till mitt rum och säng. Sen åker familjen tillbaka till Eastham igen på fredag morgon och lämnar mig kvar hemma. Jag vet, det är mycket fram och tillbaka.
Slutar jobba kl 9 på fredag morgon och börjar jobba klockan 12 på måndag morgon, i Eastham dock, så helgen ska bli underbar. På fredagkväll blir det filmkväll hemma hos mig då vi ska se The Departed som är filmad i Boston. Jag ska även göra pannkakstårta. Sen på lördag blir det forhoppningsvis Boston igen. Stephs kusin är här på besök så jag och Pernilla kommer nog följa med dem på The duck tour
www.bostondocktours.com kommer säkert kommer bli sjukt roligt och turistigt, och sen ska vi till North End som är Boston Little Italy där de är gatufest. Ska bli en rolig helg helt enkelt. Men än så länge är bara filmkvällen spikad så vi får se vad som egentligen händer på lördag.
Sen ska Kristin köra hela vägen till Eastham, själv, i två timmar på söndagkväll för en veckas camp. Men jag är van vid USA nu så highwayen skrämmer inte mig. Två timmar i en bil kan nog bli ganska trevligt ändå.

Ha de bäst Sverige, för de har jag!!!!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Meta

Åhhhh, Kristin så kul att jag fick det här av pappa. Har läst , skrattat och gråtit lite i en timme nu. Var så skönt att läsa om din inre resa och kan nu förstå exakt var Stina befinner sig själsligt där nere i Kentucky. Hon har varit där i 4 dagar och känner som du i början. Efter ha läst vad du skrivit ser jag att det finns hopp för henne. TAck snälla du för att du så generöst delar med dig. Vi saknade dig också på midsommar och pratade lite om er alla som inte var med, tur att vi ska fira fler midsomrar. Hinner du hem till 2009??? Kul att familjen kommer till jul, förstår att du längtar. Havsbilderna ser inte helt fel ut och huset i Boston verkar trevligt. Ha det bäst och fortsätt utforska och plocka fram den Kristin du gillar. Den resan är den viktigaste du gör, var snäll mot dig själv. Stor kram Meta

2007-08-22 @ 22:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback