Förberedelser

Nu ligger man här i sängen och gör en lång lista över saker jag måste göra imorgon.
För imorgon kl 18 så kommer jag stå på Logan Airport och vänta på min familj. Idag har allt varit lite smått kaos, fast ändå inte. Det är som att jag är förvirrad...eller vilsen och inte gjort nått men ändå gjort en massa.
Kan jag inte förstå att imorgon kommer de. Att i imorgon så står dem där framför mig, som om de alltid har gjort det.

Att göra i morgon, Söndag:
♥   Gymma
♥   Städa rummet
♥   Tvätta
♥   Packa
♥   Fixa naglarna
♥   Ladda allt som går att ladda
♥   Duscha
♥   Träffa Steph och Pernilla
♥   Förbereda för NYC

Allt detta ska vara klart innan kl 17 imorn.
Önska mig lycka till!

Längtar så efter att få vara med min familj igen! ♥

image299


Kommentarer
Postat av: barajagjohanna

Åååååh vad roligt för dig att din familj kommer! Ha en god jul med dem. Kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback