Min familj är här

Då har man spenderat en natt och en hel dag med sin familj i Boston.
Känns mycket konstigt att de är här, ungefär som att vi tillsammans är på semester och inte att de är och besöker mig som faktiskt bor här.

Idag har jag bestigit ett litet berg, jag har kört inne i Boston. Måste erkänna att jag är stolt. Det är inte direkt svårt att köra där eftersom att jag blivit van vid trafik och allt, men det är svårt att komme dit man vill då nästan alla gator är enkelriktade. Jag och pappa lämnade resten av familjen som fortsatte shopping på Newbury street för att hämta bilen. Det blev en mini van, Dodge. Första gången jag kör en stor bil. Och sen körde jag tillbaka till hotellet, utan problem såklart.

Nu undrar säkert många varför jag sitter framför internet och uppdaterar min blogg nu när jag har min familj här på besök. Imorgon bitti är det ju en stor morgon för alla amerikaner. Det är då man går ned och får öppna alla sina paket. Och jag ville inte missa det med min värdfamilj, så jag körde hem idag och ska sova här inatt för att vara med imorgon bitti. Sen kör jag tillbaka till Boston för att hämta upp min familj och sedan fira mer jul här hemma.
Så nu ligger jag alltså i min egna säng, och ingen syster Maria som kommer att väcka mig kl 5:30 för att hon inte kan sova (vilket hände förra natten).

Imorgon ska jag köra tillbaka in till Boston, och jag är så stolt.
Ska berätta mer om det stora besöket, när jag inte är så trött som jag är nu.
Nu ska min familj få vila upp sig lite på hotellet. På onsdag bär det av till New York för att fira nyår.

GOD JUL ALLIHOPA (och gott nytt år)!

image299


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en fortsatt fin jul!

Postat av: Pernilla

Härligt Kristin!

Fick du något skoj av Reitshamrarna?

Jag fick pyjamas från Victoria's och såna där tofflor som du kollade på från Aerie. Sen fick jag Redken-grejer från Nicole. Så jag är nöjd :)

2007-12-25 @ 18:28:22
URL: http://pernilli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback