New York

Nu är julen över och nu byter vi stad och miljö för några dagar. Idag kl 15 går bussen mot New York, och dagar fyllda av shopping, sevärdheter och allmänt turistande.

Min syster som lyckades få en magförgiftning av vår franska julmiddag, låg hela gårdagen på sitt hotellrum och hade tråkigt. Hon missade min alltså juldagen och julmiddag med min värdfamilj. Men idag hoppas vi på att hon är bättre så att vi kan sätta oss på bussen mot New York.

Så nu är de dags för mig att säga Gott Nytt År, så hörs vi om en vecka då vi är tillbaka i Boston.
Nu ska jag börja packa så att jag får med mig något och sen åka och hämta min familj på hotellet.

image299

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad mysigt att åka till N.Y.

Postat av: Anton

God Jul på dig :) kram kram

2007-12-27 @ 00:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback