Repris

Nu börjar de gå allt för många repriser på alla serier här i USA. Och inte får man någon förvarning utan man bänkar sig framför tvn och inser sedan att de är ett gammalt avsnitt de visar. Grey's Anathomy, Uggly Betty, Men in Trees, Gossip girl är några av de serier som man får se repriser på nu.

Det börjar få slut på avsnitt nu när det är författar-strejk här i USA. Inga nya avsnitt skrivs, och de slutar med att de inte har några nya avsnitt att visa.
Hoppas denna strejk tar slut snart för jag vill kunna följa mina serier nu. Visst är jag stammis på gymmet nu så jag har något att göra, men jag vill ju ha min dagliga dos av en amerikansk serie också.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Är det en strejk på riktigt?? :O

2007-12-03 @ 00:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback