Suck

Det här är något jag helst inte vill skriva om då det handlar om min kära värdfamilj som är helt underbar. Men jag måste säga det högt, för jag blir galen snart.

Mina värdföräldrar uppfostrar verkligen två mesar. Det är handlar inte om att det är bortskämda, utan det är mesar. De klarar inte av de flesta barnfilmer för att de är för mycket känslor i dem. De gråter på tok för lätt för saker och ting, och är helt upprörda. Nu snackar vi inte att de gråter för att de inte får som de vill (vilket även händer), utan att de gråter för att någon inte lyssnar på en osv. När de är i badet och får lite vatten i ögonen som innehåller typ 0.1% tvål, så börjar de gråta för de måste verkligen ha en handduk.

Dom är verkligen helt underbara och världens sötaste, det är ju mina pojkar. Men de kommer bli som deras pappa, en mes. De gör mig galen ofta för det är så mesiga, och de blir uppmuntrade att vara mesar.

Hur gör jag för att göra dem tuffare? För jag klarar inte av att ta hand om mesar hela dagarna, inte ikväll i alla fall. Ikväll hade jag två pojkar som bara grät och grät och grät.... Mina älskade mesar!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ojoj...au pairens ständiga drama. Fan det är skit att vara au pair egentligen haha :P

Deras pappa...ja han är ju som han är...mes. Du får köra ditt race och hoppas på det bästa...mycket mer kan man ju tyvärr inte göra i denna förlovade nannyvärld ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback