Människor?!

Vad finns det att säga om oss människor?
Vet inte om jag gillar killar längre. Jag har alltid gjort det då jag alltid haft roligt med killar och alltid haft någon killkompis, men nu vet jag inte om jag tycker om er längre.
Det spelar ingen roll om det är en kompis eller en kärlek, ni lika förjävliga. Har inte sagt att vi tjejer är bättre för det är vi inte.

Nu vill jag bara ha en kram, inget annat. Jag vill inte ha något med killar att göra längre, inte ens kompisar. Hade jag vetat att killkompisar inte ser en som en tjejkompis utan bara en tjej så hade jag inte ödslat tid på något jag trodde var vänskap.

Ni killar stinker, och jag vill inte ha något med killar eller människor att göra.
Önskade att jag hade min kärlek kvar, för i mitt hjärta kommer du alltid finnas!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mig vill du väl veta av baby?!

2007-02-20 @ 18:36:37
Postat av: lovisan

oh honney. life is a bitch. men inte alltid, det bara känns som att det är alltid. Förr eller senare blir det bättre. promise !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback