Happy new year!

Galet att det är 2007, ojämnt år, inte bra.
Hoppas det blir ett bra år iaf, för annars blir det ju väldigt tråkigt.

Firande in det nya året i en sommarstuga i Rättvik med en massa galningar. Bara när vi kom (vid halv sex) var alla redan kalas och t.o.m hunnit skada sig. Pojkarna hade varit duktiga och skalat 15 kg potatis och gjort potatisgratäng och grillat. Det var faktiskt jätte gott, mycket stolta över dessa fyllon! Nyår brukar vara en fin middag för de flesta men vi hade nog den charmigaste middagen. Vi åt på papptallrikar och vissa fick dela bestick. Sen var det bara att sitta där det fanns plats helt enkelt.
Tanken var att vi skulle basta när vi kom men inte blev det så, nån hade lyckats gjort att det blivit stopp i avloppet i källaren så det gick inte att duscha. På något lustigt sätt så hamnade vi i bastun på, fast på ett mer stört sätt.
Mina mysiga killar hade såklart med sig gitarr så då blev allt så mycket mysigare.
Vad mer kan man säga, det var så jävla roligt. Daniel ("DJ'en") dansade ta mig fan hela natten lång. När alla skulle gå och lägga sig stod han fortfarande där och stannade folk för att vi skulle dansa. Galet roligt när han fick tag på en digitalkamera och tog säkert 200 bilder på 5 minuter, alla från olika vinklar.

Natten tillbringade jag i samma rum som 6 människor som verkade sova ostörd hela natten, och hur bra som helst. Själv låg man bredvid en karl som låg och tuggade som en häst, pratade i sömnen och klättrade på väggen så att jag blev av med sovsäcken. Men han var så söt. Hade nog inte velat sova någon annanstans om jag fick välja i alla fall så.

Detaljer går vi inte in på här dock, men de var ta mig fan de roligaste nyåret hittills. Det var party och det var crazy. Det var mys å! hihi


GOTT NYTT ÅR ALLA SÖTA VARELSER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback