Lördagkväll i Wakefield

Hej alla hemma i Sverige.
Tänkte uppdatera min blogg lite, dags för nya saker att läsa.
Igår var jag på Pirates 3. Johnny Depp är den bästa, han är så grym. Man kan inte sluta skratta åt honom, plus att han råkar se bra ut! haha. Filmen var iaf mycketbra, precis som de andra. Åkte till en skitstor biograf ca 20 min från Wakefield. Filmen gick typ hela tiden så man behövde inte fundera vilken tid den började när man åkte. De var en gigantiskt biograf med säkert 14 salonger eller något. Ser ut som ett köpcenter på utsidan med världens största parkering.

Det går jättebra med pojkarna för övrigt. Idag när jag varit ledig blev de helt galna när jag kom hem vid 6-tiden. De märktes att de inte sett mig på nsätan hela dagen. Så då fick jag leka lite med dem. Men jag antar att de lugnar ned sig och inte blev helt till sig.

Idag har jag köpt min andra Guess-väska =) Wii!
image64image66
De kommer säkert bli fler. De är mycket jag vill ha. Har även hittat en jätteläcker Guess-klocka jag vill ha. Upptäckte idag att en strass-sten har fallit av från min DKNY-klocka - igen.
Jag har köpt ett par asläckra skor. Tror att min syster Maria skulle gilla dem. De var på rea så de kostade ca 300 kr. 
Kunde inte hitta en större bild på nätet. De är i alla fall jätte läckra.image68

Börjar sakna folk hemma nu! Idag har jag haft en "sakna-gamla-arbestkamrater"-vecka.
Jag tycker om USA, Boston. Jag tycker om att vara här och alla är så vänliga. Jag tycker om att vara i denna familj, och jag ångrar ingenting att jag åkte.
I februari åker jag och familjen till San Diego. De ska bli fränt, så då får jag se lite av Kalifornien.
Har börja räkna på engelska nu, och behöver konvertera allt till svenska kronor längre.
Snart är de dags för mitt social security numbre (personnummer) och sen körkort. Och så ska jag öppna ett eget konto så jag slipper få pengarna i handen varje vecka.

Funderar på att gå ned till köket och hämta Graham crackers, för jag är såååå sugen på dem. Det är som kex med kanel på, mumma.

Vet att ni har jättefint väder i Sverige och jag är avundsjuk. Vi har fått dåligt väder nu, men de vänder väll snart.
Grattis till studenten allihopa som läser detta och har tagit studenten. Måste säga att de var lite hårt att inte vara hemma under studenten.

Jag är trött som, jag vet inte vad, och ska försöka sova ut denna helg. Imorn är det cluster meeting vilken ska bli jätte roligt. Vi ska ha ett ice cream social hemma hos Caren (min consuler). Ska bli roligt att få träffa tjejer i mitt område. Hoppas jag hittar någon eller några som man kan börja umgås med.

Nu blir det att gå ned till köket och hämta crackers.
I LOVE AMERICA and I miss you Sweden.

Älska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback