Mitt långa hår är borta

Senaste nytt:
Idag tog jag det stora steget och klippte av mig massa hår. Säkert 2 decimeter, men det känns längre...
Jag insåg att jag var en vanlig tjej med långt hår bara. Kändes som att jag saknade personlighet och bara var en i mängden. En tjej ska väll ha långt hår - inte.

KRISTIN FÖRE:

l?ngt
Jag och mitt långa hår

KRISTIN EFTER:

kort
Jag med kortare hår

Måste erkänna att jag trivs bättre nu. Nu är jag inte bara tjejen med långt blont hår. Nu är jag inte bara hon, utan nu är jag Kristin.

Kommentarer
Postat av: Anna

You know you look good baby! ;) ses i helgen!! puss!

2007-03-07 @ 20:36:55
Postat av: lovisan

åh fy fan vad snyggt kristin ! asläckert, verkigen. ska du jobba någe i helgen då ?

Postat av: lovisan

fan för dig att du inte jobbar. jag vill se dig och din nya frisyr !

2007-03-11 @ 16:43:26
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback