En vecka kvar

Nu har man börjat rensa här hemma. Min garderob är nästan tom på kläder nu, och alla lådor börjar tömmas. Än så länge ligger alla mina kläder på gästsängen, men snart är det även dags att börja packa. Just nu är jag inte orolig över att jag inte kommer få med allt, men man vet ju aldrig hur det blir när allt väl ska ned i väskorna.

Snart ska jag säga hej då till alla på dagis, vilket inte är lika roligt. Det har varit helt otroligt roligt att få vara på dagis, och alla har varit så underbara. Jag kommer verkligen sakna förskolan Härden. "Mina" barn ska ta kort den 23 Maj och då ska jag försöka beställa ett kort på dem så att jag har.
Inatt drömde jag en egentigen helt fantastisk dröm.
Jag drömde att Du kom hem till mig, men av någon anledning satt och åt med mina föräldrar då jag kom ut på altanen. Sen när Du gick sprang jag ikapp dig ute på vändplanen för att skälla ut dig. Jag börja skrika åt dig att Du aldrig mer får komma hit, att jag inte vill se dig. Du tittade på mig samtidigt som Du kom närmre och nämre tills Du helt plötsligt kysste mig. Jag brast ut i gråt av förtvivlan och lycka. Jag visste vad Du sa genom kyssen -  det var vi två igen.

Nu är det dags för mig att gå vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback