In the Capes

Nu är jag i Eastham, Cape Cod där min familj har ett hus. Har såklart ett eget rum och badrum här också.
Det är väldigt mysigt för att det är verkligen ett sommarställe. De är jätte fint väder och varmt som bara den, och människor är här över helgen.

Har nyss cyklat och ätit Slush med Sam och Stefan. Max och Harry fick stanna hemma och sova istället. Jag har en grym egen cykel, inte helt fel, och har även fått en hjälm! haha
Det här är ett ställe jag kommer vara mycket i sommar låter det som, har inte riktigt förstått hur det ska gå ihop, men vi kommer nog vara här i 4 veckor när pojkarna har camp.

Familjen är precis som jag väntat mig och allt känns jätte bra. Är fortfarande blyg och de e svårt/jobbigt att alltid prata på engelska. The boys seems to like me =)
Nu när jag är här i Eastham saknar jag faktiskt mitt rum i Wakefield, tro det eller ej. Gillar faktiskt det rummet, superhärligt. Och här är det så mycket sommarhus känsla! Plus att jag har alla mina saker i huset i Wakefield.

Nu har Harry vaknat så nu ska vi säkert till stranden snart. Sam väntar och väntar och väntar.

Hoppas ni har en trevlig lördagkväll! Själv ska jag ha en trevlig lördag eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hejhej min käre radio! :) Hittat hit jag och jag ser fram emot att fortsätta följa dina äventyr over there! Jag hoppas du får det jätte bra och att du såklart redan har det å! Pusspuss och kraaaam

2007-05-27 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback