Happy Thanksgiving

Så var min första Thanksgiving över. Har varit som en julafton utan julklappar, julgran, julpynt och julsånger, men med släkt och massa massa mat.
Alla affärer har varit stängda idag, och nästan ingen trafik alls mitt på dagen då alla äter turkey och pumpking pie, och ännu mer pajer. Gud va paj de äter här på Thanksgiving.

Imorgon börjar den amerikanska "melladagsrean", den största rean  i USA på hela året börjar dagen efter Thanksgiving day, och butiker öppnar tidig på morgonen, vissa redan kl 4. Så det är imorgon man ska stanna hemma och inte shoppa, om man inte gillar att leta parkering i två timmar och sedan trängas bland folk och köa i evigheter.
image288

Happy Thansgiving!!!
Måste säga att jag verkligen verkligen trivs i denna familj. Har en helt underbar värdfamilj och jag känner mig lyckligt lottad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback