Across the Universe

Var på bio ikväll med Pernilla. Såg Across the Universe, en musikal som handlar om flower power-tiden kan man säga. Den var helt underbart bra. Jag som älskar musik älskade filmen. En vädligt speciell film som jag vet att många inte alls kommer gilla, men den var så bra. Älskar musik och handlingen. Jude är min drömprins just nu! haha

Kolla in trailen:
 
Var inte oroliga, jag ska köpa filmen så fort den kommit ut på DVD, så ni får se den när jag kommer hem annars. Helt underbar!

Jag vet inte om jag ska börja avslöja vad som händer i Grey's Anathomy, Desperate Housewifes, Ugly Betty, Men in Trees osv, eftersom att ni i Sverige verkligen ligger efter. Jag vet nått som inte ni vet! hihi

I helgen så händer det mycket. Imorgon (lördag) ska jag, Ida och Pernilla pka in till Boston och springa runt. Det är The Head of the Charles hela helgen. Det är roddtävling i Charles River och de är tydligen jätte stort här. Sen imorgon så är det pumpkin-carving festival, och det ska tydligen vara nått att se. Massa pumpor och hej och hå. Sen såklart blir det lite shopping på Newbury street och Prudential, vilken alltid sitter fint.
Hoppas att det blir fint väder. Ska vara ca 22 grader, så det blir nog trevligt.

Nu ska jag gå å lägga mig och drömma om den fantastiska filmen Across the Universe.
Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Britt

Vet någon på vilken biograf man kan se "Across the Universe" i Stockholm?
Januari 2008

2008-01-07 @ 15:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback