Sommardag

Som ni kanske ser så har jag gjort om min blogg lite. Tröttnade på utseendet, men jag kommer nog tröttna på detta snart också ska ni se.

Är fortfarande kär i Across the Universe, den helt underbara filmen. Om ni fortfarande inte sett trailen, så finns den i mitt förra inlägg. Kollade runt när den ska ha premiär i Sverige, men som det ser ut nu så finns det inget bestämt datum för när eller ens om den ska ha premiär. Men som sagt, jag ska köpa den när de kommer ut på DVD, så alla som känner mig kommer få se den i alla fall.

Idag har det varit 27 grader, blå himmel och ljuvligt. Har gått runt i kjol och linne, så jag ska inte klaga. Dagen har gått bra med barnen. Jag är trött som vanligt, men barnen är ju faktiskt änglar så det är lugnt. Stefan (min värdpappa) har på senaste tiden sagt att det är hårt att ta hand om barnen en hel dag, så förhoppningsvis så vet han hur jag har det. Det är inte alls lätt att ta hand om 3 barn hela dagarna långa.

I söndags hade vi pumpkin-carving på au pair-mötet. Har försökt komma på ett bra svenskt ord för pumpkin-carving, men jag vet fortfarande inte vad jag ska kalla det för, så det får hela Leka med pumpa. Det var mycket slit, men det var roligt som bara den. Min pumpa blev inte så dålig faktiskt, för att vara första gången och allt. Harry älskar den hur som helst, så det är alltid ett bra betyg. När jag tog ut den ur bilen kunde han inte släppa den. Världens bästa pumpa att krama tydligen.
Hur som helst, här kommer lite bilder:
       
       
       
   


Har även fått bilder av Steph från Robbies födelsedagsfest som jag Steph och Sarah vara på:
       
       
   
     
Får be om ursäkt för att tårtan ser ut som den gör, men choladen var god i alla fall.

Imorgon ska jag till gymet och få mitt medlemskort fixat. Ska träffa en dam där och ta kort och betala och massa sånt. Sen så är det dags för lilla Kickan att gymma och träna. Ska bli så skönt.
Just nu väntar en tv-kväll med The Hills och Samantha who?
Älskar Sverige!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Hej älskling! Det är underbart att du håller bloggen igång, det känns näääästan som att jag inte missat nått :) Du är fortfarande lika fin som jag minns dig från real life... o du är mkt fin i håret o så. Blonde uptown girl! Haha :D Well well, saknar dig iaf... Kan meddela att jag o Oskar är ett par o har det jättebra trots 70 mil isär och jag pluggar fruktansvärt mycket o gymmar(som du å ska göra vilket är jättebra). Börjar få upp någon slags styrka nu :P Ta hand om dig vännen o överarbeta inte. Puss puss från din Nisse!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback