Boston en söndag

Måste säga att Boston är lika underbar även om det regnar, som det tyvärr gjorde idag. Nya butiker har öppnats, och jag har köpt två nya sommarklänningar. Drack två supergoda chai tea latte och den största grejen av allt var att jag inte ens gick in i Guess-butiken som jag passerade två gånger. Känns väldigt bra.

Mitt schema för veckan har drastiskt ändrats då en bekants pappa gick bort i helgen och det är begravning på g, plus att min äldsta fick öroninflammation idag. Så denna vecka kommer bli mycket intressant, men jag tror att den kommer rulla på väldigt snabbt.

På fredag kl 2:30 lämnar jag Boston och åker mot Washington DC där jag ska få se vita huset och gå på en bal. Så med andra ord ska det bli en väldigt intressant vecka, och jag ser faktiskt fram emot den.

Nu ska jag gå och prova mina otroligt underbara sommarklänningar!


Uppdatering:
Jag provade klänningarna och upptäckte att ena stinker cigarettrök. Eftersom att jag inte sniffar på kläderna i butiken så upptäckte jag tyvärr det inte förrens jag kom hem. Så nu vill jag inte ha den längre...


image312

Kommentarer
Postat av: Momagognonusos

Tvätta den?

2008-04-08 @ 02:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback