Boyfriend?

Jag och pojkarna var i garaget och grejade då min äldsta frågade mig:
- Is Rob your boyfriend?
- No no no, he's just a really good friend.
- Do you want a boyfriend?

Vart har min 7-åring fått allt detta ifrån? Hur kommer det sig att han börjar prata om detta? Det är nog med att få svara på frågor från min 5-åring om jag har barn hemma i Sverige och om jag varit gravid. Men när min äldsta börjar prata om pojkvänner och flickvänner, så inser man att han kommit upp i den åldern då tjejer börjar bli intressanta.

För er som inte vet så är Rob den bästa amerikanen som finns, men han skulle aldrig kunne bli min pojkvän.

image312



Kommentarer
Postat av: Momagognonusos

hihi.. roligt ;D Du får ta och skaffa dig en "boyfriend"
:P

2008-04-25 @ 11:33:28
Postat av: Pernilla

Det är han fan...goare kille får du leta efter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback