En promenad i USA

Jag tog en promenad efter att jag slutat jobba och hade Alicia Keys sjungades i mina öron. Alla möjliga tankar började fara runt i mitt huvud, allt mellan himmel och jord. En sak var hur man aldrig kan lita på att amerikaner verkligen stannar vid ett övergångsställe även om man har börjar korsa gatan.

Jag gick förbi pojkarnas jujistu-hall och svängde in för att få rätt läxa till Max. Där stod man och inser hur dum man är som gillar att småflörta med en av deras tränare, men att man inte vill något mer. Man vill bara ha det där ögongodiset varje gång man är där men inte hans telefonnummer.

Courtney som åkte hem till Australien i mars har insett hur inget var som hon trodde att de skulle vara när hon kom hem. Hennes liv hemma var som de var när hon lämnade, men hon vill inte "fly" igen. Jag önskar att hon kom tillbaka, men det kommer nog inte hända.

Med Alicia Keys sjungandes i sina öron börjar tankarna fara runt alldeles för mycket i skallen. Men nu är det dags för mig att bli frisk så att jag kan klara av helgen och nästa veckas ögongodis.

image312

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hur mycket saknar inte jag dig då?! Såhäääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback