Förkylning, gå och lägg dig

Det verkar som att alla i detta hus är lite småförkylda, eller har öroninflammation... Säger bara en sak, gå och lägg dig dumma förkylning. Jag ska till Washington DC på fredag, och då får du inte vara i vägen och hindra mig.

Idag har jag alla tre barnen hemma för att det är sjuka. Eller jag tror dock inte att min mellersta är sjuk men av någon anledning är han inte i skolan. Så det blir en hård dag. Men eftersom att det är hemma så ska jag tvinga dem vila. Hihi

Idag blir en hård dag, men den kan även bli intressant.
Ikväll ska jag kanske träffa Stephs Marine, så vi får se om han är så underbar som han låter. Och så ska mormor komma och hälpa till idag då jag tyvärr inte kan vara på två platser samtidigt. Intressant dag som sagt.

Så nu måste min förkylning dra, för jag gillar den inte.

image312

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback