Övergiven...

Fick ett sms idag av min kära vän Rob.
Bad news. Do you want both Alicia tickets? I might have to work another show that night. I'm pretty bummed.

Så där stod jag med en biljett till Alicia Keys men ingen att gå med. Ska man då köpa den andra biljetten också och försöka ragga upp någon som vill gå med en eller hur skulle jag gör?
Träffa Steph och Rob idag på Starbucks. Jag satt och småsnyfta för att min Alicia-partner dumbat mig, men jag visste hur gärna han ville gå, men att jobbet var viktigare. Då sken Steph upp som en sol och sa att hon gärna ville gå med mig.

Promblemet är alltså löst efter 1 timma. Alicia Keys, here I come!

image312


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ser Alicia pa Tyra Show nu.. :)
Skulle ocksa vilja se henne live.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback