Står det i min panna?

Idag kom frågan igen angående pojkvän men denna gång skrattade jag mest. Men när frågan kommer varför man inte har en pojkvän och om man vill ha en pojkvän så börjar man fundera lite smått om jag ser ut som en sådan som behöver en pojkvän.
Visst är barn alltid lika söta när de kommer med sina frågor men nu börjar de bli lite för väl fokuserat runt mig och en pojkvän att jag börjar känna pressen från barnen och min värdmamma.

SVAR: Jag har varit singel i ungefär 98.3% av mitt liv och klarar mig helt perfekt utan någon. Jag behöver ingen pojkvän och jag letar inte efter någon. Så nu hoppas jag att jag slipper dessa frågor igen.

image312

Kommentarer
Postat av: Michelle

Löjligt egentligen om man tänker efter att killar typ aldrig får frågan om dom har flickvän och inte borde skaffa det snart... Ja om det inte är typ deras fastrar eller annan släkting som gärna får lite skvaller och ser att släkten förökar sig... xD

Postat av: Daniel

Får killar aldrig den frågan? jag har då fått en sådan fråga.
haha press på att skaffa en pojkvän.. löjligt...
känns så.. gammalt;) måste man fråga pappa om lov också=)

2008-04-29 @ 08:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback