En dator i mitt kna

Tack vare varldens basta Jon, sitter jag nu med en dator i mitt kna och kan antligen ha kontakt med varlden igen. Jag har fatt lana hans Mac och jag maste saga att han ar varldens basta. 

Idag blev det klart att min syster kommer hit och halsar pa mig pa torsdagkvall. Sa pa torsdag kvall sa aker jag till flygplatsen och hamtar henne, kommer bli hur coolt som helst. Sen aker hon hem igen mandagen den 18e (dagen innan hennes fodelsedag). Sa det kommer bli Capen, NYC och Boston. Och har jag tid, sa ska jag forsoka hinna med allt annat ocksa. Ska bli sjukt skoj. 

Forutom det sa ska hon fa traffa Jon, sa jag hoppas han gor ett gott intryck eftersom att hon kommer beratta allt for alla hemma i Sverige. Det kommer bli galna sista veckor pa sommaren har i USA kanner jag, men fan va skoj.

Forutom att min syster kommer, kommer aven en av mina basta vanner "Sune" i September, jag ska gora allt for att fa biljetter till Red Sox, aka ned till Capen med Jon over en helg. Men jag vill ha planer, sa jag ar glad.

Nu ar de dags att leta en laddare till min dator sa att Jon kan fa tillbaka sin snart.

None


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad glad jag blir för din skull!



I wish I could come tooooooo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback