Imorn gäller det

Planen var att jag ikväll skulle åka till Plymouth med Jon men det visade sig vara alldeles för dyrt för hotell att det inte gick. Så imorgon bitti åker han ned till Plymouth och invägingen. Vi får se om jag följer med då också eller om jag åker ned på egen hand.

Imorgon kväll är det dags för hans fight som jag så länge gruvat mig för. Imorgon kväll får jag redo på om han kommer ha vunnit eller inte, och hur skadad han kommer vara. Imorgon kväll är det över, inge mer ultimate fighting på ett tag.

Nu ska jag bara packa klart, även fast jag inte ens vet om jag kommer behöva min packning eller inte.... Sen ska jag iväg till Jon. Usch vad jag vill att denna helg ska bli bra och var över. Den är på tok för krånglig och nervös.

None

Kommentarer
Postat av: Malin

tack för en trevlig msnstund. var rädd om dig nu!

Postat av: Pernilla

Kristiiiiin! Var ääääär du? Vill prata med dig ju :(

2008-08-23 @ 22:24:45
URL: http://pernilli.blogg.se/
Postat av: Plogen

Tja. Hur har du fått dit din bild.. försöker kolla lite på html texten men vetti tusan hur de ska gå till.. HJÄLP! Hade tänk lägga in en bild på min så där typ

2008-08-23 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback