Ledig mandag

Maste saga att det har varit otroligt skont idag med en ledig dag. Men jag och min syster har anda hallt oss riktigt upptagna sa den har inte direkt varit slapp for det. 

Imorgon ar det dags att jobba igen, men forhoppningsvis sa ar barnen glada och latta. Sen pa kvallen aker vi (alla forutom min vardpappa) ner till huset pa Cape Cod. Jag hoppas verkligen att det blir bra vader sa att jag kan visa min syster allt som ar vart att se. Det blir manga strander, minigolf och Provincetown. Det kommer nog bli kanon. Sen aker jag och min syster tillbaka till Wakefield pa fredagkvall, packar om vaskan, och aker till NYC pa lordagmorgon. Kan saga att min syster kommer hinna se mycket. 

Nu snart kommer Jon och hamtar datorn, sa vi far se om jag far tillbaka den imorn, eller om ja far leva en vecka utan dator.... Detta strul med min dator, att man har en sadan otur. Men jag ska ta tag i det igen nar min syster aker hem. Gonatt!

None
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback