Mamma Kristin

Efter att ha varit au pair i 465 dagar kan jag nu med stolthet säga att jag kommer bli en bra mamma. Jag har varit med om det mesta och lärt mig otroligt mycket om barn. Jag har lärt mig vad ska göra, och vad man inte ska göra. Man lär sig speciellt mycket av att vara i en familj som skulle behöva Supernanny lite då och då. Ibland känner jag  mig t.o.m. som Supernanny under hennes observation.

En sak vet jag hur som helst, och det är att jag kommer bli en kanonbra mamma när det en dag är min tur.

None

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du har så rätt så rätt, min kära :)



Du och jag vettu, Supermoms!

Postat av: Malin

absolut!

2008-08-30 @ 19:19:17
URL: http://fletcherroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback