Synd om mig?!

Snart slutar jag jobbar för denna vecka. Mina värdföräldrar kan komma hem när som helst, eller om 1 timma, vi får se... När de kommer hem ska jag kasta mig i bilen och åka hem till Wakefield igen.

Anledningen till att det är så synd om mig är för att jag tror jag fått urinvägsinfektion. Men jag vet inte riktigt, för alla symptomer stämmer inte riktigt. Det enda som stämmer som bara den är att jag får på toaletten stup i kvarter. Jag är jämt och ständigt kissnödigt. Så det är mycket synd om mig. Ikväll när jag badade barnen blev jag otroligt kissnödig och de slutade med att jag fick gå på toaletten med dörren öppen och ett barn i badkaret för jag kunde inte hålla mig längre.
 
Igår natt sov jag knappt. Jag vaknade upp stup i kvarten och gick på toaletten. Så nu har jag bestämt mig för att åka hem till Wakefield, även om jag kommer komma fram vid 12-tiden, för jag vill sova i mig egna säng. Jag håller tummarna för att de är någon bakterie som håller på och är jobbig, och inge urinvägsinfektion.

Tanken var att jag skulle se Jon ikväll, men de kommer inte bli av då jag mår som jag mår. Och imorgon så ska han på någon grillfest, så jag vet inte ens om jag kommer se honom denna helg. Nu vill jag bara hem till min säng, och det är bara att bita ihop, för jag kommer se Jon om 2 veckor igen.

None

Kommentarer
Postat av: Michelle

OM det skulle vara en urinvägsinfektion så se till att dricka mycket tranbärsjuice (ska tydligen vara bra..) och vatten så att bakterien spolas ut! :) Håller tummarna för att det inte är det dock, gör ju ont ju. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback