Trotthet...

Nu ar jag sjukt trott, men inte trott av for lite somn utan av suckar. Min vardmamma har tydligen semester, vilket betyder att jag tar barnen till stranden varje dag nar de kommit hem fran deras dagslager. Och sen sitter jag och ater middag med barnen och lagger dem, for att mina vardforaldrar gar ut ch ater. Sa jag undrar saklart om min vardmamma har semester fran skolan eller barnen just nu.... Och sen i helgen nar jag aker hem, da ska de minsann ut pa aventyr...

Min vardpappa ringde nyss och fragade om de var lugnt att de kom hem lite senare. Jag har anda inte planerat att aka nagonstans efter kl 9 ikval, sa de far vall komma hem nar de vill. Men jag hoppas att jag slutar senast klockan 8 imorn... Jag tror att jag hade hoppats pa mer familjetid har i sommarhuset, och framforallt middagar tillsammans. Jag hade hoppats pa att vi skulle hitta pa saker tillsammans, inte bara jag och barnen som vanligt. Idag fick jag pengar till glass, men de rackte bara till barnen sa jag fick sta dar utan glass aven fast jag var jattesugen. Min 177 dollars veckolon racker inte just nu, for jag kanner mig bara som en slav.

Jag ar sa sjukt trott, och jag kan inget mer an att langta tils imorgon da jag aker till Salem. Hoppas bara att de inte hindrar mig fran att aka....

None

Kommentarer
Postat av: Malin

ibland blir man bara alldeles matt. men tack för pratstunden! hoppas ni får en trevlig kväll! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback