Dagen innan San Diego

Kom ned till köket imorse för att äta frukost innan jag började jobba och hittade min äldsta pojke på soffan.

Han har spytt hela natten och är likblek. Så började dagen innan vi åker till San Diego. Min värdpappa står i köket med disken och man ser hur han inte heller mår bra. Han har nu varit förkyld i några dagar, och de verkar inte ge sig. I babymonitorn hör man min minsta pojke skrika och gråta från sängen. Han vägrar sova, och har antagligen haft en jättedålig vila innan jag ens kom ned till köket. Jag sitter och äter min frukost och min äldsta pojke kommer med en hink, påväg till toaletten. Nu var de dags igen, ännu mer ska ut.

Jag hoppas verkligen att allt går bra imorgon. Att magarna är lugna hos alla, och att minstingen inte skriker hela vägen till San Diego. Men det återstår att se. Kan i alla fall säga att det kommer bli en väldigt väldigt lugn dag idag, med mycket tv-tittande.

image299


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback