En dag inne i Boston

Nu känner jag att de är dags för en dag inne Boston. Det var ett tag sen nu och jag hoppats att jag kan åka in på lördag och få mig en dos så jag klarar mig.

Inte för att det är någtót spciellt jag behöver, men jag vill bara strosa runt, andas lite storstadsluft, klä upp mig och glida in i alla roliga affärer. Jag vill bara känna mig levande. Hoppas att de blir varmare snart så man kan njuta av parken också.



Nån som vill med mig på en tur in till Boston? Glida runt och känna sig viktig. Äta skitmat och vara en riktig amerikan med en varm choklad från Dunkin Donuts eller en Chai Tea Latte från Starbucks?

image299


Kommentarer
Postat av: elin - au pair in New York

Hej! Jag och en polare har tankt aka till Boston i mars, har du nagot tips pa boende eller vad man bara maste se dar? =) jag gillar din blogg ! kram Elin

Postat av: Pernilla

me me me!

2008-02-06 @ 18:41:32
URL: http://pernilli.blogg.se
Postat av: Anonym

me me me! jag vill också vara med:P
bara du betalar min biljett ;)

2008-02-06 @ 20:29:49
Postat av: Momagognonusos

Äsch.. skit i dom andra och ta mig :P flumma omkring och så =]

2008-02-07 @ 00:58:41
Postat av: Malin

Åh Chai Tea Latte älskar jag och det är det jag kommer sakna mest i mat&dryckväg.

2008-02-23 @ 20:33:07
URL: http://fletcherroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback