Flygvardinnor

Nar jag flog igar slog det mig, hur kommer det sig flygvardinnor har hogklackade skor pa sig?

Varfor vill man som flyvardinna springa runt pa ett flygplan med hogklackade skor, samtidigt som de ska dela ut dryck och sta for sakerheten? Tappar man inte latt ballansen nar man flyger igenom lufgropar? Jag tittade runt pa flygvardinnornas fotter pa flyplatsen och flyget, och som tur var sa sag jag en och en annan ballerina sko. Men de dok upp lite da och da, de dar fina flyvardinnorna med mycket smink och hogklackade skor.

Jag antar att de alltid kommer att vara ett mysterium for mig, men jag kan saga redan nu att jag flyger garna med skor utan stilettklackar.

image299

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej!
Jag har alltid undrat samma sak faktiskt!

Hur ar livet i Boston? Jag ar AP i Philly sen snart 7 manader tillbaka. Fundilerar pa att dra upp till Boston under varen/sommaren. Vad tycker du man ska se?

Take care!
Kram Ylva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback