Gratis MMS

Fick ett sms imorse från Halebop där de stod att det var gratis MMS på alla hjärtans dag. Kom då på att det betyder att det kommer skickas en massa mms den dagen och att jag kan bli en av de "utsatta".

Visst är det  jätteroligt att få söta mms på Alla Hjärtans Dag, men jag måste nästan be alla er som tänker skicka ett mms till mig att låta bli. Anledningen är den att de kostar mig 7.50 kr per mms som jag tar emot, och min räkning kommer bli alldeles för hög.

Men är du min blivande man så får du gärna skicka såklart. Skicka annars gärna sms för de är guld värt det också. Inte för att jag förväntar mig att alla vill skicka mms och sms till mig, men utfall att ni råkar tänka på mig.

image299



Kommentarer
Postat av: Helene

Ojoj nu har jag nästan läst igenom alla dina inlägg från när du vart i usa.. nästan ;P jag är sugen på att åka i höst och funderar lite.. är det så att du har halebop därborta alltså? Är inte det galet dyrt? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback