Historien om Matt

Nu kom den, frågan jag länge varit rädd för. Vad hände med Matt? Så för att slippa den frågan igen så ska jag nu dela med mig av:

Historien om
Matthew Carter.

Där stod han, inne i butiken och bara var sådär skitsnygg. Efter att ha gjort bort mig första gången jag gick ut ur butiken hade jag tydligen lyckats fånga hans intresse och med Steph på telefonen tvingade hon mig att gå in i butiken igen för att prata med honom. Hann gå in, lägga på luren och titta på ett plagg då han kom fram och frågade om jag behövde hjälp.

Där satt jag på min säng med lappen i handen. Jag hade väntat nån dag med att höra av mig för att inte verka allt för intresserad...

Veckan efter att vi träffats blev han manager på Abercrombie & Fitch och fick genast massor att göra. Han jobbade långa dagar och hade fullt upp med anställningar. Förutom de så flyttade han in i en ny lägenhet och pluggade, och han var inte lika lätt att träffa längre. Vi hade då spenderat väldigt mycket tid tillsammans, och jag hade t.o.m träffat hans familj och varit hemma hos hans bror. Sista gången jag träffade honom fick jag se hans lägenhet för första (och sista) gången. Han hade inte fått några tv-kanaler eller någonting, så vi gjorde de vi gjorde bäst, pratade. Lyssnade på Lena PH och hade allmänt roligt, speciellt när jag fick hans tillåtelse att rota igenom lådor och skåp. Och sen började det...

Han blev bara sämre och sämre på att höra av sig och att svara på sms. Han klagade över att han hade mycket att göra och att jag helt enkelt fick respektera det, men att han verkligen ville träffa mig. Detta var alltså en kille som tidigare skrev beautiful i nästan varje sms och som inte ville att jag skulle gå hem även då han skulle gå upp 5 timmar senare. Vi har nu ingen kontakt och jag har inte sett honom sen i slutet på sommaren. Han bara försvann, utan ett ord. I höstas efter att vi smsat lite skrev han i ett sms I might be in love with you after that comment, och sen inget mer.

Jag kan inte påstå att jag var stolt över att ha blivit dumpad utan ett ord och ville inte direkt skriva det i min blogg. Men där har ni historien. Hade gärna haft honom som kompis då vi hade skitroligt tillsammans, men tyvärr är han inte den personen jag lärde känna, han är någon annan.

image299


Kommentarer
Postat av: Anna

He must be stupid!

2008-02-03 @ 09:07:43
Postat av: Daniel

Supertrist!
Men det är sådant som händer..
Det är mest synd om honom som inte fattar vad han missat! :)

2008-02-03 @ 15:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback