Mina pojkar

Jag som trodde att denna dag skulle bli galen, hade fel. Vissa dagar är de bara helt underbart att vara au pair, och idag var det en sådan dag.

Hittade inga blöjor till Harry så jag drog på honom en simblöja, som egentligen är helt värdelös, och åkte sen och hämtade Max från skolan. Efter det blev det att åka till affären och köpa ett paket blöjor till pojken så han skulle klara sig idag. Eftersom att jag varit helt ensam hela dagen idag med barnen fick jag lägga Harry tidigare för sin vila för att sedan väcka honom och sticka och hämta Sam, och sen få med sig alla pojkarna till jujitsun. Harry har varit jätteduktig idag. Han har inte slagits, skrikit eller varit jobbig, utan har varit en jätteduktig pojke, så jag är så stolt. Mina 10 timmar tog snabbt slut, så det var skönt. Barnen var änglar och gjorde allt jag bad dem att göra, och vi hade roligt helt enkelt.

Kände mig som en riktigt duktig mamma idag, speciellt när man åker till affären med en pojke i handen och en annan i famnen.

Idag älskar jag att vara au pair! Och jag älskar mina underbara mesar till barn.

image299

Kommentarer
Postat av: barajagjohanna

Wow, vad du är duktig. :) Jag blir impad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback