Rullband

I fredags fick min värdmamma lov att springa in på Target i San Diego för att köpa simglasögon till den äldsta pojken. När hon kom tillbaka berättade hon kort och gott om hur hennes upplevelse var...

Target var två våningar, så de var alltså gigantiskt. Men de mest fachinerande med det hela var att de hade rullband som man kunde åka med sin kundvagn. Och håll i hatten nu - rullbandet grep tag i vagnen. Hon hade aldrig sett något sådan förut, ett rullband som man kan åka med sin kundvagn utan att den rullade iväg.

Själv är jag uppväxt med att följa med mamma till Hemköp och handla mat, där de har samma typ av rullband. Antingen är de USA som är efter eller så är det min värdfamilj.

image299

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fasen vad vi tänker lika :p Jag vill inte heller komma hem och tvingas ta nåt skitjobb som nödlösning. Jag vill ha en plan. Jag vill veta vad jag vill plugga och vars. Vill du också börja plugga när du kommer hem?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback