San Diego del 3

Dar har annu en dag kommit till sin anda, och vi har nu landat pa vart hotel igen. Idag har jag fatt gora en sak jag lange lange velat gora, aka till Legoland.

Idag har solen varit frammme och myst lite, och det har varit kanonvader for Legoland. Nar jag var liten blev jag alltid nedrostad nar jag vil aka till Legoland eller EuroDisney, men nu flera ar senare har jag varit dar, dock inte i Danmark, men de var lika bra for det. Har haft roligt med barnen och akt massa roliga barnsliga karuseller och helt enkelt blivit barn pa nytt.

Legoland ligger forresten i Carlsbad utanfor San Diego, samma stad som Shaun White kommer ifran. Sa nu har jag nastan varit hemma hos Shaun, my man.

Jag har en massa grymma bilder jag ska lagga upp nar jag kommer hem till min datorn. Men som ni kanske reda vet sa lagger jag inte upp bilder pa mina barn, och helst inte mig sjalv heller. haha. Men de finns en del grymma bilder utan barn och Kristin.

Nu ska lagga till mitt rum och slanga mig pa sangen och kolla pa tv. Ar na sa sjukt trott att jag skulle kunna somna har och nu, och da ar klockan bara 7... En ny dag imorn med nya aventyr.

image299

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, ser att du är au pair .. har läst igenom hela
din blogg tror jag, spännande du verkar ha det!

jag har bestämt mig för att åka iväg i Januari -09.
Har hört mig för lite med Cultural Care, och det verkar ju toppen. En livserfarenhet, hur tycker du att det är och vad ska jag tänka på innan jag söker nu?? Skulle kunna ställa miljontalsfrågor ..
Är jätte glad om jag får några tips & så !
Har pratat med en hel del folk som åkt iväg och det är alltid lika kul att höra med nytt folk ..

Trevlig helg på dig.
MVH / Malin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback