San Diego del 5

Sista kvallen i San Diego. Imorgon kl 4:30 (pa morgonen) lamnar vi hotellet och beger oss av till flygplatsen.

Veckan innan vi akte hit var de jattefint vader och ca 20 grader. Denna vecka har vi haft 3 regniga dagar och 2 soliga dagar. De har varit ca 15 grader varmt, da inte solen varit framme. Nu imorgon, nar vi lamnar San Diego och Kalifornien sa ska de bli fint vader igen, bara sol och ca 20 grader. Det har varit en underbart har och jag har sett och gjort mycket. Vi har alla varit sjuka pa ett eller annat satt, och min mage ar fortfarande inte normal....

Jag har inte sett nagon kandis, eller traffat nagra roliga amerikaner. Jag har lart mig att LA inte ar en stad man maste besoka da den ska vara trakig och utspridd, och hemsk. haha
Nu ar de dags for middag sa jag ska vall fa i mig lite soppa i magen. Sen blir det att dra sig tillbaka till sitt hotellrum och packa.

Syns i Boston!

image299

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch för kräksjuka! Du får köpa superpiller på CVS ;)

För mig bär det av till Vail imorrn, vi ska upp kl 4...urk.

I miss you, när tror du att du kan komma och säga hej?
Vi ska ju liksom få Target hit snart, iiiii!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback