Sista kvällen

Då var de sista kvällen med Pernilla som rumskompis. Imorgon flyger hon till Vermont och lämnar mig här, ensam i Boston.

Vi har nyss kommit hem från en restaurang efter att ha ätit oss proppfulla. Nu ska vi sätta oss och kolla på den underbara filmen Across the Universe som jag har hemma nu. Imorgon skjutsar jag henne, damen på min vänstra sidan, till flygplatsen, och blir ensam kvar här. Ska kolla med Rob och Joe va de ska göra i helgen då alla verkar vara bortflugna.

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag och det ska bli väldigt intressant att se vad som händer en sådan dag i USA. Idag har mina pojkar skrivit på Valentines kort som de ska ge till alla i sin klass imorgon. Trodde man som barn gav den man gillar ett hjärta, men inte i detta land.

image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback