Sömnlös i Boston

Igår kunde jag inte somna. Såg helt klarvaken och lyssnade på regnet och åskan. Tänkte på allt och alla, och kunde inte somna...

Vad ska jag göra med mitt liv? Här ligger man i en säng i USA, lever ett liv man aldrig skulle leva i SVerige. Men hur ska min framtid se ut? Vad ska jag göra när jag kommer hem igen? Och kommer jag klara av att stanna här till mars 2009?

Min groda, Mr Green, ligger på rygg på golvet och ser nästan död ut. Kanske måste vända på honom.
image295

Jag har ingen ork kvar att jobba. Nu när min värdmammas skola har dragit igång igen, och min värdpappa börjat jobba åt ett företag så känns de som att jag jobbar ännu mer. Just nu orkar jag inte ta hand om barn. Jag jobbar 7-10 timmar om dagen med barn. Jag känner mig inte trevligt längre, och jag har inte ens ork att gå till gymmet eller städa mitt rum. Jag behöver semester!

Tur att jag åker till San Diego med familjen om lite mindre än 2 veckor. Hoppas jag får lite semester då, och värme framför allt!

image299



Kommentarer
Postat av: Daniel

Ibland är allt jobbigt.. finns det någon runt 22år som vet va de vill göra med sitt liv?
i detalj altså.. inte bara "bli rik" :)
Allt brukar lösa sig, bara man vill!

din Mr Green tror jag behöver en kram!

2008-02-07 @ 19:06:35
Postat av: Meta

Hej Kristin!
Åh va kul det var att uppdatera sig på din blogg. Här är det snö men inte kallt, allt rullar på, tiden går för fort och snart ak vi åka till Stina. Ska bli jättekul. Hörde om er härliga jul - var väl gott att få tanka på lite.
Din blogg låg på Aftonbladet när jag läste tidningen!!!! Hur är det möjligt!! Bra att du är restriktiv med personliga bilder om det nu är så att många läser din blogg. Ta väl vara på dig och vi ses kanske eller inte till midsommar. Hur var det med det? Stor kram! Meta

2008-02-08 @ 00:09:30
Postat av: Meta

Hej Kristin!
Åh va kul det var att uppdatera sig på din blogg. Här är det snö men inte kallt, allt rullar på, tiden går för fort och snart ak vi åka till Stina. Ska bli jättekul. Hörde om er härliga jul - var väl gott att få tanka på lite.
Din blogg låg på Aftonbladet när jag läste tidningen!!!! Hur är det möjligt!! Bra att du är restriktiv med personliga bilder om det nu är så att många läser din blogg. Ta väl vara på dig och vi ses kanske eller inte till midsommar. Hur var det med det? Stor kram! Meta

2008-02-08 @ 00:10:00
Postat av: Momagognonusos

come'on. you can do it :)

2008-02-08 @ 13:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback