Söndagkväll

Fick ett sms från Robbie vid 6-tiden att jag skulle ta med mig öronproppar och skynda mig. Började såklart fundera varför jag ska ha öronproppar med mig när man ska kolla film, men han hade tydligen nya planer på g.

Vi hamnade i Worcester, ca 40 minuter härifrån, för att kolla på några band. Jag hade aldrig hört banden förut, så jag hängde mest bara med för att ha något att göra. Kliver in i en gammal och sliten teater fylld av människor, och fick känslan av att de kanske inte skulle vara så tråkigt här trots allt. Vi sätter och ned på teatern och börja lyssna på förbanden, som för övrigt var bra tycker jag. Sen kom dem som alla väntade på, bandet jag aldrig hört talas om, Angels and Airwaves. Alla börjar skrika och taket lyfte nästan på den gamla teatern.

Scenen var ändå hyffsad snygg för att vara en sån liten scen. Man märkte på en gång att detta band hade pengar. Hur som helst, detta band verkar ändå vara ganska stort utan att jag visste av det. Roligt att man halka in på en bananskal på en konsert för att man känner rätt person som hamnar på gästlistan.
Om ni vill veta vilka de är så kan ni läsa
här.

Tyckte hur som helst att de var skitbra. Skitbra live, även om sångaren verkar knäpp.

Angels and Airwaves - Everything's magic


Angels and Airwaves - The Adventure

Jag vet att jag kanske är lite efter ibland när de gäller musik, men jag får väll skylla på att jag aldrig gillat Blink 182...

image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback