Spännande dag

Dagen än så länge....

Ska jobba i 10 timmar idag, men av någon anledning så känns de inte så tungt. Mycket som händer så tiden kommer rinna iväg. Just nu sover Harry så jag jobbar väll egentligen inte så mycket.

När jag skulle lägga honom imorse hittade jag inga blöjor. Jag har blivit lämnad med barnen och utan blöjor. Som tur var hittade jag en blöja som blivit över efter att Max börjat använda underkläder, som jag kunde sätta på Harry. En lite för stor Pull Up-blöja, men det är ju bättre än ingenting alls. Ska snart ut på jakt, så förhoppningsvis kanske jag kan hitta något i nån väska eller så. Annars blir de att åka till affären med barnen för att köpa blöjor.
Suck, är dagens ord!

image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback