Dagens bloggande

Jag och Pernilla var på bio idag. När vi kom till bion var parkeringen så full att vi körde runt och runt för att hitta en liten lucka.

Så såg vi några tjejer lämna biografen så vi förföljde dem, och såkart så hade de en bil parkerad lite längre bort. Så där stod vi och väntade på att de skulle backa ut så att vi kunde få den perfekta platsen. Parkeringsrutan var längst ut och de var en snöhög på förarsidan, men vi kom in med bilen. Jag stängde av bilen och öppnade dörren och insåg snabbt att jag inte skulle kunna komma ut. Så jag klättrade igenom bilen och hoppade ut på Pernillas sida istället. Och lika så när vi kom tillbaka till bilen efter bion, då hoppade jag inte på Pernillas sida, och klättrade över allt för att sedan smidigt glida ned i förarstolen. Så ni kan förstå att vi stod väldigt nära snöhögen med tanke på att lilla jag inte kunde ta mig ut.

Måste säga vi var väldigt duktiga som hittade en parkeringsplats, även om jag inte kunde komma ut på min sida. Men de var ett roligt äventyr.
Kan skriva imorgon vad vi såg för film, och mer om vårt äventyr.

image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback