Det ekar i min blogg

I genomsnitt får jag 0.98 st kommentarer per inlägg. Det är väll inte så mycket att hänga i granen, men jag tackar för de kommentarer jag fått, de värmer.

Jag har ett x antal läsare varje dag och är väldigt nyfiken på vilka som läser min blogg. Det verkar inte vara så många jag känner som läser den, men ändå nog med läsare för att jag inte ska lägga upp för mycket personliga bilder.

Eftersom att jag inte får så många kommentarer på de jag skriver så känner jag att jag har noll koll på vilka som egentligen läser bloggen, eller ens får feedback att de jag skriver är bra/intressant....

image299

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag har läst din blogg i flera månader, men bara kommenterat två gånger. *skäms lite*

Postat av: Ida

Hallå ja!

Jag läser din blogg hela tiden :) Vill ju få uppdatering vad som händer på andra sidan pölen!

Måste dock göra dig besviken att mamma har lagt ner läsandet. Men hon tycker fortfarande att du är väldigt duktig på att beskriva saker och ting. Hon tycker din blogg är toppen! :)

Jag hoppas allt är bra med dig! jag är jätteglad att jag är hemma och stortrivs.

Kramar Ida

2008-01-31 @ 17:45:18
Postat av: Helena

Jag får väl börja läsa din blogg lite oftare, har nog inte sett den tidigare. Jag tror bara att det är ett försäljningstrick och tror inte på det alls. Kul att bo i USA? Min dröm är att bo i Californien. Ha en fin dag!

2008-01-31 @ 17:56:56
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Daniel

Jag läser ju din blogg helatiden:)
ibland får man höra lite skvaller om Pernilla :)

2008-01-31 @ 18:29:57
Postat av: Pernilla

Haha daniel är väl rolig han...

Jag läser alltid din blogg :) Men det visste du ju!

2008-01-31 @ 20:59:12
URL: http://pernilli.blogg.se
Postat av: stina

hej kristin!
jag läser din blogg väldigt flitigt och tycker det är hur bra som helst att kunna sitta här i ett ganska trist stockholm och drömma sig bort lite!

ha de bra, kramar

2008-01-31 @ 21:02:16
Postat av: Caroline

Hej! Som blivande au-pair är din blogg toppen! Besöker den varje dag :D

2008-02-01 @ 11:20:43
Postat av: Peter

Jag går in här lite då och då.
Helt klart så är din mycket bättre än andra au-pair bloggar. Jag vet inte men den är trevlig och läsa.
Vem vad17 hände med Matt$£?£?£3. Folk får bara inte försvinna ur historien utan att du berättar vad som hänt.

/Vänligen
PM

2008-02-01 @ 14:45:28
Postat av: lillebror

Det är klart jag läser. varje dag :D

2008-02-01 @ 16:29:35
Postat av: Momagognonusos

Tillochmed lilla jag läser den :P många kramar

2008-02-01 @ 16:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback