Förkyld igen?

Efter att ha spenderat nästan en hel vecka med en sjuk 1-åring vaknade jag upp imorse och kände att min hals kändes mysko.
Jag som hade planerat att gå till gymmet, äntligen, fick lov att lägga om planerna och fortsätta sova. Under dagen har de blivit värre, och jag nu ont i halsen. Jag som trodde att Harry inte skulle smitta mig, att jag skulle klara mig frisk ur denna dubbla öroninflammation som han dragit på sig.

image301
Är det något som är emot mig och träning? Varje gång jag kommit igång att gymma så händer nått. Är de inte en snöstorm som hindrar mig från att åka till gymmet så blir jag förkyld eller får besök av min familj. Jag som verkligen vill träna verkar ha nått ont spöke i mig som gör allt för att jag aldrig ska komma igång riktigt utan alltid måste ta ett uppehåll.
Hoppas spöket försvinner snart, för jag blir rastlös av att inte få gå dit och bli av med den sista energin som finns i min lilla kropp.

image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback