Hope

Efter att ha läst en blogg om kampen mot cancer och att förlora ett barn sitter jag nu på  min säng helt tagen.
Då jag själv har en liten kusin som haft cancer så får de mig att tänka en extra gång på sjukdomen och hur den påverkade min familj.

Minns jag rätt så var min kusin runt 2 år när han fick diagnosen. Helgen innan var de hemma hos oss och han skulle sova middag. Jag minns hur jag satt på soffan med honom i min famn och han var helt rosig på kinderna. Efter ett tag blev jag så orolig att jag ropade på hans pappa (min farbror) som fick ta över. Han hade feber.
Månaden efter åkte de in med honom till sjukhuset och samma vecka kom diagnosen, leukemi.

Detta är nu säkert 9 år sen (tiden går snabbt och jag har tappat kollen) och han är nu en frisk pojke.

Jag önskar mig nu ett Hope-halsband för att visa att jag bryr mig och stödjer barncancerfonden.
Eftersom att jag inte befinner mig i Sverige kommer de ta mig några månader innan jag är stolt ägare till detta halsband.


Detta halsband kostar 295 kronor varav hälften går direkt till Barncancerfondens verksamhet.
För att beställa ett halsband eller skänka pengar gå in på
Barncancerfonden

För att läsa bloggen om Felicia och hennes kamp mot cancern, gå in på http://tidigmamma.blogg.se/

image299

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja :D det är bra betyg. Men du vet att det finns 2:a & 3:a med va?

Postat av: Linnea

Jag är redan stolt ägare av detta smycke. Det är hemskt att cancer ska finnas över huvud taget, men tyvärr finns det och då får man helt enkelt göra vad man kan för att stödja forskningen och hoppas på en bättre framtid :) Skönt att det gick bra för din kusin!

2008-01-18 @ 08:15:40
URL: http://linneadruid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback