I found him...

Jag av ingen anleding alls gick inte på MySpace för att kolla runt vad de var för sida. Och eftersom att jag inte känner någon (vad jag vet) som har MySpace så sökte jag bara på lite namn.
Och vem tror ni inte kom upp?! Mannen, myten och legenden, Matt!

Sa i somras att jag skulle fixa fram en bild på honom, så bättre sent än aldrig.

image306

image305
Där har ni honom.

För er som inte har en aning om vem Matt är så kan ni läsa mina gamla inlägg:
Uppdatering
Min helg
Amerikanska killar

image299

Kommentarer
Postat av: Anna

Damn, han var ju riktigt snygg Kristin! :)

2008-01-16 @ 17:56:53
Postat av: Pernilla

Men oj då...

Dock ser det ut som två olika killar :P

Postat av: Daniel

Honom vill jag ha.. eller nee Har ju min Pillan:P
jag kan kidnappa åt honom dock.. han kan va ditt lilla husdjur när du kommer till sverige igen:)

2008-01-16 @ 23:50:48
Postat av: Kristin

Anna: Jag vet, han var en riktig läckerbit. Tror dock att han bara hade utsidan men inget på insidan.

Pernilla: Tänka sig att jag hittade honom. Dock har killen nästan bara modell-bilder, så de säger väll allt om honom ;D

Daniel: Du kan väll ha båda. Kom ihåg att Prenilla är min också. Men kidnappa honom du, jag skulle gärna vilja ha hem honom som en souvenir.

2008-01-17 @ 01:36:21
Postat av: lovisan

oh my GOSH. fan vilket heting !! Inte illa pinkat, är han modell eller ??

long time no see kristin. nu åker du hem snart va ?? själv har jag några måndaer kvar i aussie, trivs som fisken i vattnet. är jusst nu i melbourne och chillar. hoppas du mår bra !1
puss

2008-01-22 @ 08:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback