Jag är så sjukt duktig

Sen i slutet på september har jag haft Pernillas visum hemma hos mig. Jag hade det när vi åkte till Niagara fallen och glömde att ge henne de efter att resan var slut. Så de har legat på mitt rum sen dess.

Vi har verkligen försökt att påminna varandra om att hon ska ha tillbaka visumet, men vi måste ha väldigt kort minne när vi träffas. Idag hände det, vi kom ihåg det när vi var hemma hos mig och jag gav henne kuvertet som de låg i. Måste säga att jag tror vi båda kände oss jätte stolta som äntligen fixat det.

Ikväll när jag satt och gick igenom papper och lådor och börjar jag fundera vart jag lagt mitt visum. Började nästan bli lite rädd då jag inte hittade det, speciellt då de är ett av de viktigaste papper jag har här i detta land. Jag ringer Pernilla i hopp om att mitt visum låg i samma kuvert som hennes, och jag hade tur, de låg där. Så nu har Pernilla mitt visum.

Detta betyder att de nu är ombytta roller. Det tog mig månader att komma ihåg att ge Pernilla sitt visum, så nu är frågan hur lång tid de kommer ta innan jag får mitt tillbaka.
Visst är jag duktig som lyckas med att vara så...duktig?!

image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback