Lördagkväll i Boston

Igår kväll tog jag och Pernilla bilen in till Cambridge och Harvard Square. Vi hoppades på att vi skulle träffa folk, men så lätt var de visst inte. Vi hamnade på en italiensk restaurant och åt god mat och min pudelfrilla och svenska leende fixade oss två gratis-drickor till maten.

Efter maten kom vi på att vi måste dra oss och träffa folk, så vi gick ut i kylan och letade ett ställe att hamna på. Då vi tillslut blev så kalla hamnade vi på ett fik och köpte bubble tea. Pernilla tyckte inte om kulorna, men de är de som är de roliga med bubble tea om man frågar mig. När vi satt där såg jag att jag hade fått ett sms från Joe så vi satte oss i bilen igen och åkte till Woburn och Joe.

Hemma hos honom hamnade jag och Pernilla i en beer pong-match mot två andra killar. Kan ju säga att det var en mycket spännande match då vi nästan spöade dem. Sen var de dags för Flip cup och mitt lag vann. Men de var inte tack vare mig för att jag fixade så att jag blev utröstad eftersom att jag var chaffis för kvällen. Men Pernilla var en riktigt kung på att spela flip cup. Varje fest jag kommer till I Sverige nu ska ha antingen Beer pong eller Flip cup.
Efter kl 1 hade de flesta åkt hem och två deckat så vi kände att vi blev nästan utkastade när Rob ville sova.

Som jag tidigare nämnt så jobbar jag hårt på att skaffa amerikanska vänner, och de var en skitrolig kväll med galna amerikaner. Så nu har jag en fot inne. I mars är de 80-tals fest, och sen i oktober en födelsedagsfest jag redan blivit inbjuden till.

image299


Kommentarer
Postat av: celine

hej
jag och min älskling har varit där i julas
det är alltid trevlig och vara i england
good natt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback