På min önskelista

Jag önskar att jag hade mer pengar, men vem gör inte det?!
Tänk vilken dröm de hade varit att vinna en shoppingslant, och gå lös på Newbury street inne i Boston och i andra skitroliga butiker som egentligen är för dyra för en au pair.

Jag måste då hur som helst ta mig till Marc Jacobs-butiken och köpa denna t-shirt. Och har jag tur kanske de har rea på väskan från Cole Haan snart så jag kanske kan känna att drömmen om att äga den kommer närmre och närmre.

image302

image299

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej jag vet det är väldigt skit...men har bestämt med henne (över mejlen) att vi skulle ses imorrn kväll istället...seeeeegt...

Ack så snygg väskan är då! De borde ha nån såndär 85% rea eller nåt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback